10.00

 
Har faktiskt förberett några tidsinställda inlägg för idag. Eftersom jag inte vet hur jag kommer orka blogga så tog jag det säkra före det osäkra och skrev några igår istället. 
 
I helgen har det verkligen varit fullt upp. I fredags så var det en liten halloween tillställning hemma hos mig. Bilder kommer så småningom, ska bara föra över bilderna från kameran till datorn, är starkt förvånad över att Widemannen inte har börjat trakassera mig och tjata om att bilderna ska upp. Imponerad Widman, verkligen :) 
 
I lördags så fotade jag och agge en liten stund nere i hamnen, vi tog oss upp på lite tak och grejer och några bilder blev riktigt bra. Vi börjar få till det nu och jag känner mig en aning säkrare framför kameran :) Bilder från det kommer också i ett senare inlägg. 
 
Kvällen spenderades först ute i Boglösa på nån fjortisfest och eftersom jag var nykter och de flesta andra genomdräggiga och dryga så hade jag inte toppenkul ;) Men det var okej och vid elva så körde jag in Agge till all-in och så plockade jag med mig Victor i samma veva och så åkte vi hem till mig och kollade film. 
 
idag har jag varit i stockholm med Victor, följde med som smakråd och sällskap :) 











Trackback
RSS 2.0