18.54

 
Tjohoo!
Sitter hemma i sängen nu, min önskan om att få dra av mig kläderna och hoppa i myskläderna dvs. mina mjukisshorts och en t-shirt grusades brutalt när mamma skickar iväg mig för att handla åt min bror... HAN KAN VÄL HANDLA SJÄLV? Ja han jobbar sent men de säljer nässpray på statoil som har öppet dygnet runt. 
 
Gick bra att vara barnvakt idag iallafall, hämtade barnen vid halv två och efter mycket om och men så fick jag igång och iväg bilen. Barnens mamma hade lämnat den vid skolan så vi tog den därifrån. När jag väl kommit iväg så var den ju hur behaglig som helst att köra. Jag som brukar vara skitnojig över att köra andras bilar lugnade mig rätt snabbt när jag insåg att det gick hur fint som helst och att den var väldigt lätt. 
 
Ikväll ska jag nog unna mig Pizza, får se om jag tar mig ner till gymmet idag och vilar imorgon istället. Imorgon ska jag ha Sons of Anarchy kväll med Aggelito. LÄNGTAAR!! Ska börja på säsong 3
 
Jag idag, Sofie tyckte jag såg ut som ett litet Emo
 
Boken jag läser för tillfället.SJUKT BRA!!! Älskar Kepler











Trackback
RSS 2.0