=)

 
Dåligt med bloggande på senaste tiden men har haft fullt upp med att hålla mig sysselsatt, har bland annat tagit hand om mamma och hjälpt henne eftersom hon skadat armen och har superont. Sen har jag äntligen kommit igång med träningen och det är så jädra skönt att vara igång och känna ur kroppen mår bättre och bättre för varje dag som går.
 
Idag har jag varit på stan, först samtal och efter det så stötte jag på farfar på stan,  vi hade lite hemligheter för oss som INGEN kommer få veta förän tiden är inne, vi har hemlisar vi och ja jag är medbrottsling i hans idéer. 
Nu vet jag att pappa förmodligen kommer gå sönder av nyfikenhet men det hjälper inte och farmor kommer antagligen bli förbannad när det kommer fram vad vi har sysslat med men det sket gubben i sa han. Pappa, när du läser det här så ger du fan i att ens nämna något för farmor, för farfars skull! 
 

Bjöd gubben på fika sen och han satt och berättade massa om gamla enköping, det är ju hur kul som helst att sitta och lyssna på hans berättelser. Kanske ska börja skriva ner dem själv, hmm tål att tänkas på. 
 
FIskarna har fått rent och fint hos sig nu!
 
"Dagens outfit"
 
BÄSTA SERIEN











Trackback
RSS 2.0