Fyfan för synoptik


Usch vad ledsen jag blir på synoptik! Som jag skrev innan så vill de ha närmare 300 riksdaler av mig för en räkning jag skulle betalat in 2011-06-05. De skickar ut en påminnelse ett och ett halvt år senare för deras NYA System som sattes i bruk 2009 inte kan skicka ut påminnelser... bara där ringer varningsklockorna. Varför har man ett sådant system inom den marknad de jobbar i? Där folk regelbundet betalar in varje månad/kvartal/halvår osv. 
 
Sedan skickar de INTE med en faktura eller inbetalningskort heller (kanske samma skit, jag orkar inte riktigt reflektera över den skiten just nu) inte heller ett OCR nummer kommer med så jag kan ju inte betala fanskapet!
Dessutom skrev de UR mig som kund 2011... hur kan de då fortfarande ha mina uppgifter?
 
Jag blir så ledsen på sånt här och rent ut sakt jävligt förbannad. 
Har faktiskt mailat KO också! Det kändes rätt, nej jag har inte anmält utan mest ställt frågor.
 
Deras mail till mig (synoptiks) har varit otrevliga och inte ens stavade korrekt eller korrekt utformade meningar. Det ser ut som ett småbarn skrivit meddelanden jag som kund känner att det stinker oseriöst om allting. Någonstans känns det som att jobbar man och har hand om pengar, dvs inbetalningar/utbetalningar osv så borde man vara ganska så utbildad? Jag menar att det är inget jobb som vem som helst kan ta eller hur? Är man ganska utbildad så kan man förmodligen utforma korrekta svenska meningar ?
 
suck.... 
Jag rekomenderar INGEN att bli kund hos synoptik och jag ska övertala min bror att byta optiker också så inte han råkar ut för samma skitbeteende som jag råkat ut för. 











Trackback
RSS 2.0