God morgon

 
Vaknade först vid sju imorse och svor för mig själv för att jag först inte kunde somna om, slog på tvn efter ett tag och hittade Jim's värld. LYCKA! det där tycker jag om att titta på, efter halva programmet så somnade jag. Pangbom och sov till elva nu. Har svarat på mail från synoptik som hävdar att jag betalat för månader efter den månaden de kräver betalt för. MEN VARFÖR SKICKA EN PÅMINNELSE EFTER ETT OCH ETT HALVT ÅR??!!
 
Idag ska jag hämta kidsen, tänkte hämta dem ganska tidigt faktiskt och senare ikväll får vi se vad som sker, kanske har lite planer men det visar sig. Nu börjar det bli dags för frukost. 
 
Jättetrött och Jättearg tjej som inte kan somna om klockan 7 på morgonen
 
Tittade ut genom fönstret och fick se finaste soluppgången på länge. Lite gladare men fortfarande förbannad.











Trackback
RSS 2.0