gymmad och klar

 
Sådär, en timmes gymmade färdigt för idag! Haha känns lite som jag börjar bli en träningsnarkoman men just nu är det så förbannat roligt och det får mig att må bra också, tar ut aggressionerna på gymmet är helt perfekt och dessutom gör det kroppen glad också. Dock hatar min kropp mig just nu, har ont i verkligen alla kroppsdelar så imorgon blir det förmodligen vila om jag inte ger mig ut och springer en vända. 
 
Haha snacka om att jag kommer vara fit till beach 2013, bara köra på i samma takt så har jag nog snart min målvikt som i en liten ask :) 
 
Blev armar/axlar/rygg och Ben/rumpa idag, så gott som hela kroppen haha. 
Utfallssteg med 7 kgs vikter (kom knappt ur bilen när jag kom hem, fasar för att gå upp och duscha nu) tog verkligen idag. 
 











Trackback
RSS 2.0