Gymmat

 
Gick sjukt bra på gymmet idag, 25 minuter på crosstrainern och sen mage och axlar och lite rumpa. Märkt att det var länge seda jag tränade armar för vikterna jag brukar ha var alldeles för lätta, inget motstånd alls. Så antagligen har armarna tränats upp på annat vis när jag gymmat.  
 
Provade köra Squats idag (stavas det så?) 
 
20121113-202421.jpg 
Kändes inte nå värst under tiden men nu när jag kommit hem och kroppen börjar varva ner så känns det lite faktiskt. Är så sjukt stolt över att jag äntligen har kommit igång med träningen och mitt mål är att köra ca 4-5 dagar i veckan. 
 
Har en jättebra magövning som jag kör ofta, nästan lite för ofta men där märker jag verkligen skillnad själv när jag kör också, idag fixade jag bollen på 10 kg, jag började på 6 haha. Försökte googla fram en bra bild men gick inge vidare, iallafall så sitter man på rumpan, benen i luften och lätt bakåtlutad, sen bara flyttar man bollen från sida till sida. Det tar det vill jag lova!
 
 
 
 
 











Trackback
RSS 2.0