Hej

 
Hallådär i höstrusket. Dagen har bara sprungit iväg och det känns knappt som jag har hunnit med mig själv. Vaknade vid 12 idag (resultatet av en sömnlös helg) men skönt vare, hämtade barnen omkring halv tre och sen tog vi bussen ner på stan och gick till biblioteket och var där en stund, sen gick vi upp till sallad och sånt och åt lite mat. Hur mysig dag som helst. 
 
Drog iväg och gymmade en timme med Veronica också, så himla skönt att vara på banan igen och nu så ska vi hålla igång träningen så bra det bara går. HEJA MIG! 
 
Lite instagram bilder från senaste dagarna. 

Provade på magnetic nails, och som ni set så fungerade det ju :) 
 
Cool tjey chillar hemma hos Agge
 
Här är min kompis Agge, han tankar på JET
 
Sjöng en sång för Sofie på Skype, pärleporten !
 
Ett av ställena jag och Agge fotade på nere i hamnen
 
Lite instagram uppdatering under tiden vi fotade
 
Agge redigerar lite foton som vi tog
 
Idag gymmade jag :) Hej hej duktig tjej











Trackback
RSS 2.0