Ilsken

 
Fått hem ett brev från synoptik idag med en betalningspåminnelse! Som skulle betalats 05-06-11, hur tänkte de där när de skickar ut första betalningspåminnelsen ett och ett halvt år senare. Dessutom vet jag om att jag betalat allt jag ska betala och när jag avslutade mitt linsabonnemang och böt optiker så försäkrade de på synoptik mig om att allt var avslutat och betalat. Pappa var till och med med och hörde själv vad de sa. 
 
Åh vad less jag blir, så nu har jag begärt register från banken så jag kan kolla upp när jag började betala in för specsavers och när min senaste betalning gick in till synoptik. 
 
Jag tror de kör nått fult spel med att skicka ut påminelser såhär sent så folk ska börja tveka på om de betalt eller inte (fastän de säkert har det) och betalar in. 
Ilsken
 

Nu ska jag gymma, skriver mer senare om hur det gick! 











Trackback
RSS 2.0