Min helg i Lund

 
I torsdags morse gick jag upp jääääätte tidigt för att åka med tåget till Lund och hälsa på Sofie som fyller 20 idag! Tåget var försenat med en och en halv timme så jag åkte tåg mellan 08.09 och 16.50... lycka. Men den äkta lyckan kom ju när jag fick krama om min vän och ta igen massor som vi missat. 
Promenerade hem till hennes kompis Madde där vi huserade i helgen, torsdagen tillbringades framför tvn med godis och mys, gick och lade oss ganska tidigt.
 
På fredagen vaknade jag av en glad Sofie som studsar på våran luftmadrass, ni vet en såndär bred som man kan sova två på. Vilket gör att jag hoppar jag med, och möter en storleende Sofie som är vråltaggad på att dra till Emporia. Innan väckningen hade den lilla busen hunnit med att fota mig och hänga ut mitt sovande tryne på instagram, hyvens brud den där Sofie. Madde kom hem från skolan runt elva och då drog vi iväg ganska så snabbt, köpte lite smått och gott och hade det riktigt mysigt när vi gick runt i affärerna. 
 
Simon och William kom runt sjutiden och då hängde vi lite hos Madde och senare på kvällen drog vi vidare till en kompis till Sofie för lite chilldricka bara. Helt okej kväll och en sjukt mysig dag!
 
Lördagen började med brunch och stadsvandring i Lund, gick till domkyrkan och gud vad fin den var!
 
 
 
Vi gick en promenad hem till Sofies rum och på vägen gick vi igenom en kyrkogård som var verkligen hur stor och fin som helst. Passade på att plåta mina vänner när de spexade lite och fick til en sån himla fin bild.
 
 
Kvällen spenderades på en thairestaurang och sen en bra förfest och en jävligt bra utgång i Malmö, var på en nattklubb som kallas för KB, dött när vi kom men rutinerade som vi är drog vi igång dansgolvet från 0 pers till oss 6 och se var det massa folk där, vi avancerade till scenen i vanlig ordning och snart var även den full, mission complete. Rörde oss hemåt runt halv fyra och så äggmacka på det innan vi lade oss. Sov gott några timmar innan det var dags att packa ihop och röra sig mot tåget. Har garanterat mått som man förtjänar idag haha. bjussar på lite förfest bilder också! :) 
 
Köpte Jerimiah Weed, den som de gör reklam för på tv nu, killen som har en alligator som husdjur. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag tycker om den eller inte. 
 
 
 
Taggad blivande 20 åring.
 
Synkade som få
 
 
 











Trackback
RSS 2.0