tjäna

 
Hallå!
Ber om ursäkt över att jag inte bloggat i helgen, men har inte haft något direkt särskillt att blogga om. I fredags hälsade jag på min moster som fyllt år och blev bjuden på tacos. Sen åkte jag hem till Amanda och kollade på Ice Age 4 och åt kladdkaka som vi bakat innan, Sen hem och städa mitt rum mitt i natten, att jag inte riktigt är som alla andra har vi nog förstått vid det här laget va? :P 
 
Jobbade dessutom i fredags, mellan 9 och 12.30. Titta så söt jag var xP 
 
Igår hände inget speciellt direkt på dagen, var bara hemma och tog det lugnt och framåt kvällen träffade jag Victor, tanken var att vi skulle se Skyfall och Ted, men skyfall ville inte riktigt fungera så vi drog till med the hills have eyes 2 istället. Läskig. 
 
Nu ligger jag här, vaknade sent och på väldigt mycket fel sida idag. 











Trackback
RSS 2.0