worlds greatest

 
Yep yep, idag känner jag mig som världens bästa!
Var som sagt barnvakt åt A idag hela dagen, satte igång halv åtta i morse med nyhetsmorgon och te! En helt okej start på dagen om ni frågar mig, runt nio vaknade sjuklingen och jag gjorde iordning lite frukost till henne. Vi kollade på disneychanel och barnkanalen hela förmiddagen och bara hade det allmänt mysigt. Våfflor till lunch, fanns ingen sylt men löste problemet med socker, fruktansvärt dåligt för tänderna men är man sjuk så får man... den har jag kört med hela mitt liv haha. 
 
 
 
Hämtade H vid ett och så knallade vi hem och gjorde chokladbollar, fantastiskt duktiga på att rulla bollar måste jag säga. Sen slog vi på en film och bara hade det allmänt mysigt. Kom hem strax innan sex, beställde pizza och ställde mig och lagade korvstroganoff till min bror, hur jag tänkte där kan jag inte riktigt förstå hur mycket jag än funderar på saken. Iallafall sen så la diskmaskinen av och medan mamma lätt svärande och suckande övergav misshandeln av diskmaskinen i hopp om att få igång den så ställde jag mig och diskade allting för hand. 
 
Så idag känner jag mig som världens bästa barnvakt, syster och dotter :) 
 











Trackback
RSS 2.0