11.03

 
God morgon!
Nyvaken tjej som talar, och en jävligt trött sådan! Ont i kroppen och och i huvudet och känner mig allmänt hängig men jag är INTE sjuk, nej det är jag fan inte. Det har jag varit så det räcker nu.
 
Jaja ny vecka och nya tag, haft en riktigt bra helg med utgång med killarna i fredags och i lördags gick jag på bio och såg taken 2 med Oskar, lönar sig att ha kontakter i biobranchen för satan vad billigt det blev för mig :) Lovely.
Söndagen tillbringades på soffan i sovandets tecken under tiden som jag var duktig och tvättade. Senare på kvällen kom Victor förbi och vi avslutade helgen med film och serier, så himla mysigt! Nu ska jag kämpa mig upp ur sängen men först bjuda på lite instagrambilder! Mest ego pics men I know you like it.
 
Jag inatt innan jag skulle sova. FRESH
 
En prins i New York
 
Milkshake på Max med Simon.
 
Partygirl redo
 











Trackback
RSS 2.0