11.03

 
God morgon!
Här ligger jag i sängnen och slökollar på nå kasst program på tv. Idag är det en dålig dag, vill inte lämna sängen och tänker inte heller göra det förän jag ska iväg och hämta barnen på dagis och skolan. I huvudet rör det sig mest bara negativa tankar och kroppen mår som jag har världens baksmrälla, det vill säga tung och illamående.
 
Men men, bara att kriga sig igenom dagen och sen kanske jag ska träffa V ikväll och då blir det förhoppningsvis lite bättre. Brukar bli lite bättre när jag träffar andra om de inte är orsaken till att jag mår förjävligt. Idag finns det faktiskt en person som ligger bakom och den personen hänger väldigt löst i min vänskapskrets just nu.
 
 
I fredags var jag ner på stan och köpte nya jeans, eller tre par nya jeans och alla tre paren är 2 storlekar mindre än de jag hade innan, kan ni förstå hur stora de var och hur mycket jag faktiskt gått ner? Äntligen kan jag kolla mig själv i spegeln och faktiskt tycka att min kropp börjar se skaplig ut. Jag är så himla stolt över mig själv.
 











Trackback
RSS 2.0