11.16

 
Godmorgon!
Tänkte dra ett snabbt inlägg nu innan jag ger mig iväg för att ta med farmor ut på en fika och sen göra lite ärenden innan jag ska iväg på mitt SS. Tänker inte skriva ut vad SS står för, de som inte vet om det vet förmodligen inte om det av en anledning. Är nu nyfikna så ni spricker så fråga så får vi se om jag vill berätta vad det är.
 
Igår var jag på stan med Veronica så gott som hela dagen, ifs så började dagen med kaos för min del. Hade bestämt att ses halv ett men vaknade tio över tolv. Bra jobbat där! och så sprang jag till bussen, kommer dit och upptäcker att jag inte har plånboken med. Svordomar! Gå hem igen, hämta den och cykla ner på stan. Senså, sen flöt det på bra. Cykla hem vid fem och laga mat till familjen, åka hem till Agge där Widman också hängde och dra igång några avsnitt SoA (sons of anarchy) och sen iväg igen för att plocka upp V som kom med tåget och sen hem till mig för att kolla på film.
 
Nu måste jag rusa, förlåt för dåligt med bilder! Kommer från mobilen under dagen!
PUSS











Trackback
RSS 2.0