13.53

 
Myeah, klockan är snart två och jag tänkte ge mig iväg och hämta kidsen snart. Har tagit mig upp och ätit frukost iallafall men mer går inte i min stackars lilla mage! Sjukt egentligen hur den kan krympa så mycket.
 
Förut kunde jag äta en hel pizza om jag var riktigt hungrig, nu kan jag äta en kvarts pizza om jag är riktigt hungrig. En lagom måltid för mig nu är typ en varmakoppen och en smörgås till, det är ungefär det jag får i mig. Jag VILL faktiskt kunna äta mer men det går inte, jag blir proppmätt och mår illa om jag äter för mycket. Försökt töja ut magsäcken en vecka nu genom att äta lite mer och lite oftare men det går inte. Någon som har nå bra tips? Numer äter jag ungefär totalt EN måltid som jag kunde äta förut. Förstod ni det där?
 
En gammal bild som är tagen i somras någon gång :)











Trackback
RSS 2.0