Babbel

 
Bloggandet har verkligen varit under all kritik igen... haha. Men har för det första inte haft någon inspiration till att blogga. Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt, känns så menlöst att bara skriva massa menlösa inlägg på något sätt. Det där med att blogga om kläder och mode och sånt är inte min grej för det intresserar mig inte. 
Jag bär det jag tycker är bekvämt och snyggt och sen om det är "inne" eller inte rör mig inte ryggen. 
Jag finner inget intresse av att lägga ut bilder på vad jag har på mig varje dag och berätta vart allt är köpt osv.
 
Jag har inte heller något intresse som jag verkligen brinner för och är bra på. Woop woop jag är inte bra på något pratkiskt, haha nej men jag har ju börjat fota lite men finner ingen inspiration till det heller och jag har inte orken till att lära mig redigerinsprogram och grejer just nu. 
 
Vad munter jag låter nu haha. Men har iallafall haft en bra helg, mer om det imorgon ! 

Puss och godnatt











Trackback
RSS 2.0