Friday

 
Kan skrival lite om gårdagen tänkte jag, först var jag ju med farmor och fikade på stan. Hur mysigt som helst.
Sen hämtade mamma upp mig och vi gjorde lite ärenden på stan och sen åkte jag till SS och det gick faktiskt bra.
 
Kvällen slutade på BJ i uppsala och fyfan vad kul vi hade, lyckades övertala Wille och Wictor att följa med ut och de ångrade inte en sekund heller fick jag höra sen i bilen hem, fick även massa komplimanger igår både från mina "killar" haha lösaktigt? ;) ett litet internt skämt vi har, och från andra. Kände mig bra jävla snygg också alltså det gjorde jag faktiskt. Så Widman och jag röjde på dansgolvet, vi ÄGDE dansgolvet och Wille fick två nya idoler.
Fan vad kul det är att bara släppa alla hämningar och köra på i 200, ser säkert förjävligt ut men så himla mycket roligare det än att stå och kolla sig runt hela tiden och knappt röra sig, livrädd för att man ska dansa fel.
Basterds!
 
Mådde inte på topp när jag kom hem kan jag meddela för er intresserade, men sminkade av mig och somnade gott. Vaknade med sjuk värk i benhinnorna som gått över nu men ont i knäna det har jag och det med råge.
 
 











Trackback
RSS 2.0