Helgen

 
Fredag: 
Barnvakt på eftermiddagen och sen hem och bara vara. Gjorde inget alls och hade ingen lust att göra något direkt heller. Men framåt senare (bra svenska där Marika) så ringde Wictor och Wille och det slutade med att jag mötte upp dem och vi åkte en vända och snackade och hade det ganska så mysigt. Hem tidigt och faktiskt så gick jag och lade mig rätt så tidigt.
 
Lördag: 
Bjöd på fix på dagen, fixade lite på mitt rum och så körde jag ut mamma till hennes kompis på landet och efter det träffade jag Oscar, Wictor och William på Maxi. Vi köpte med oss massa mumsigt och så åkte vi hem till mig och lagade mat. Pad thai inspirerad mat och sen efterätt framför tvn och Den där Mary. Så sjukt bra film alltså, den är kul hur många gånger man än ser den. Gav oss iväg på en biltur runt om i bålsta och lite sånt. Rätt kul faktiskt :) 

Söndagen får ett eget inlägg. Annars blir det så långt det här haha. Men som vanligt bjuder jag på halvkassa instagrambilder :) ENJOY
 
 











Trackback
RSS 2.0