Helgen

 
I fredags kom en gammal vän över och vi drack lite vin och tog igen flera månader som vi inte setts på. Blev dock en tidig kväll för min del, på lördagen så hämtade pappa upp mig vid tio över elva och vi åkte ner till farmor och farfar. Min kusin Eva från Norge och hennes son Anders var här på besök så vi åkte och fikade och sen så tog jag mig till skolparken och fotade med killarna, bilderna ser ni i ett tidigare inlägg. Jag övade mig lite men är fortfarande genomkass haha, lyckades dock få en skitbra bild på Oscar, William och Simon.
 

 
 
Jag bara älskar den här bilden, jaja jag vet att den ligger ute sen innan men vad gör det om 100 år? Efter det så gick jag ner till farmor och farfar igen, hämtade upp Eva och tog en låång promenad på gröngarnsåsen och runt dyarna där. Tog säkert en timme att komma runt men fan vad mysigt det var. Vädret har verkligen varit på topp i helgen. Sen tillbaka till farmor å farfar, somna på soffan och sen beställa pizza, sallad för min del.
 
Bli hämtad av Madde och hennes pojkvän och så hem till mig för att dricka drinkar. Victor anslöt sig senare och när de andra rörde sig vidare så stannade jag kvar hemma, all lust att dra ut på krogen försvann nånstans under kvällen. Jag bäddade rent i sängen och tog en dusch och fixade sen gick jag och lade mig.
 
Såhär såg jag ut i lördags, dålig bild från instagram!











Trackback
RSS 2.0