Marika....

 
... föddes 1991 i Uppsala
... Bor i dödköping (även känt som Enköping)
... Älskar Grey's Anatomy och Sons of Anarcy (ni dom följt mig vet ju garanterat om det)
... är livrädd för Clowner
... är utbildad undersköterska
... gillar inte Sci-Fi
... äter inte pyttipanna
... är halvkass på att laga mat
... är en jävel på att baka.
... har gått ner 9 kg sedan i påskas
... vill gå ner ca 6 kg till
... tränar på friskis och svettis
... jobbar för tillfället extra på dagis och som barnvakt
... tycket om att fota, men är inte bra på det!
... är för tillfället singel (Vill inte ha ett förhållande för allt i världen, nu ska jag vara fri och leva livet)
... har alla sina närmsta tjejkompisar utspridda (lund, örebro och USA)
... Trivs bra att umgås med bara killar (little less drama)
... är egentligen brunette (varit rödhårig runt ett halvår eller så nu)
... ser nått fint i alla årstider så har ingen solklar favorit årstid.
... kallas för rolig, jag anser mig inte vara rolig
... dumförklaras en hel del.
... kan inte släppa tankarna och funderingarna på rådjuren (som jag dumförklarats för, kan ta det i ett eget inlägg)











Trackback
RSS 2.0