Mina saknade vänner

 
Sitter och kollar igenom massa härliga bilder på datorn, vilka sjukt underbara tjejkompisar jag har haft i mitt liv och vilka himla fina minnen jag har med er. Men tyvärr har jag ingen av mina närmsta tjejkompisar kvar i stan längre och det svider en hel del. Ja jag har en hel hög med killkompisar som jag kan snacka om allt med men man behöver nog ha sin tjejkompis nära också faktiskt. Men Jovana kommer iallafall hem snart, Matilda bor ju inte så långt bort faktiskt jag menar det är inte dödligt långt till Örebro :) och Sofie ska jag ju aldeles snart åka till.
 
<p>Vad fan g&ouml;r jag ^^ haha!<br />
Tror jag presenterar en chockad bilf&ouml;rare och Ida h&aring;ller tal</p>
Jag och Eda i skolan nån gång <3
 
Moa och Jovana
Jovana och Moa i Bodaborg
 
Vi är ju för söta
 
 
Om du läser detta, även om vi inte snackas vid så ofta, lägg in en kommentar om ett minne om dig & mig, bra eller dåligt, vad som helst..! Därefter lägg denna på din egen bdb. Du kommer att bli överraskad över vad folk minns.
 
 
 
 











Trackback
RSS 2.0