Onsdag

 
God morgon!
Ska snart ta mig upp ur sängen och äta lite innan jag ger mig iväg på jobb tänkte jag, nu är den stora frågan ifall jag ska sminka mig och göra mig tjusig inför kvällen nu eller om jag hinner göra det när jag har slutat? Det får nog helt enkelt bli så att jag sminkar mig nu och sen så kanske jag bara hinner byta om mellan och så tar vi duschen när jag kommer hem. Det blir nog skitbra det tror jag.
 
Var somsagt ute och nattfotade med August igår, innan det blev det en mumsig tvårättersmiddag och lite sons of anarchy. DAMN VILKEN BRA SERIE! och sen efter att vi fotat blev det lite mera sons of anarcy och popcorn.
Jag kom hem vid tre inatt haha, Tiden rann iväg lite för snabbt där framåt småtimmarna. Tur att jag börjar jobba sent idag.
 
Lekte också, eller vi snarare försökte leka med lång slutartid och bilar som kör. Vi placerade oss på fjärdhundragatan där det alltid är trafikerat, man brukar inte behöva vänta länge på en bil men igår så svek bilisterna oss och vi fick typ två chanser på oss att få till något bra, vilket vi inte lyckades med. Eller inte jag iallafall men fick lite bra och roliga tips av Aggisen!
 
 











Trackback
RSS 2.0