Paintball

 
Igår så var vi till Uppsala och körde paintball. Har inte gjort det innan och var faktiskt livrädd innan vi började, har ju hört skräckhistorier om hur ont det gör att bli träffad och allt sånt. Så där stod jag och typ skakade innan vi kom igång men gick hur bra som helst och så himla roligt. 
 
Att bli träffad gjorde inte alls så ont som jag trodde, visst har jag ju blåmärken på gång men vad gör väl det om 100 år? haha. Två gånger gjorde det riktigt ont och det var när Fanny träffade mig på rumpan och Simon placerade en boll (oj vad det där låter fel) i munnen på mig. Haha klart vi hade masker på oss men bollen sprack och jag hade orange sörja i halva ansiktet. 
 
 
Men lika glad var jag för det haha, efter några minuter och efter att jag torkat av ansiktet och druckit massa vatten, det där kladdet smakar inte gott alltså. FYFAN ursäkta men smakade riktigt riktigt äckligt. Så jag tackar väl för den där då Simon, jag önskar jag kunde ge igen men jag lyckades inte riktigt på banan så får se vad jag ska hitta på för att jämna ut det där. 
 
Hela gänget som var med! 
Tack för en grymt rolig dag!
 
 











Trackback
RSS 2.0