Soffan

Nyss sagt hejdå så länge till min fina vän Sofie, hon flyttar ner till Lund imorgon och FYFAAN vad jag kommer att sakna henne. Inte ofta det händer att jag conectar så bra med en tjej så snabbt. Jag är mer en umgås med killar typ. Har varit hon och jag tillsammans med fem killar i ungefär ett år nu och det har ju funkat skitbra. Men nu ska hon flytta ifrån oss för att bosätta sig i Lund. Men vi kommer ju såklart ha kontakt :) Och jag har planerat att åka ner redan om en månad typ då lilltjejen fyller 20 år, SOM DET SKA FIRAS! och det ska firas så som bara vi kan fira också. Eller festa ;) För festa det kan vi haha.
 
Nej men på ett år har så mycket hänt, vi har skapat så många roliga minnen tillsammans och tänkte att jag kunde dela med mig utav några här på bloggen :)
 
Utgång i västerås, just the two of us.
Den kvällen kan nog inte riktigt förklaras i ord, började bra och slutade fullt haha. Dansade tills fötterna blödde till barnmusik, japp ni hörde rätt, barnmusik helt ensamma på lilla dansgolvet.. sen ledsnade även vi och tog kontakt med snubben som var DJ men som inte stod i sitt bås. 16 friplåtar in som plåster på såren.
MOT SUBWAY, jag kröp. Hämats upp av agge å Widman och det var nått om nån grävling också.
 
Peace and love
Där var även fler delaktiga men ändå. Dina baksmällor från helvetet och fyllan på kentkonserten var bäst.
Du filmade ju iallafall det du inte minns att du fick se, god vän som jag är så gömde jag dig bakom en sopptunna och lät dig tömma ur det som gick att få ur. Stuva in dig i tältet och påbörja arbete rädda tält från spöregn. Svordomar och tårar av frustration senare kom Simon och Widman till undsättning. Du var inte mycket till hjälp ;) och när folk trodde vi var syskon, never heard before och på en vecka fick vi höra det 4-5 gånger?
 
Du är saknad redan <3
 
 

Jag säger:

Åh vad fint skrivet! Och haha minnena kommer jag ha länge xD har haft jätte kul med dig. Vi får se till att ses snart som sagt, kommet sakna dig massor <3 krama dig från mig

2012-10-05 @ 10:55:08










Trackback
RSS 2.0