Sons of Anarchy

 
Haha som ni säkert redan visste så är jag så gott som besatt av Grey's anatomy, nu har greys fått.. vad ska man säga? Inte konkurenns men typ (INGET SLÅR GREYS) utav Sons of Anarchy. Jag har väldigt svårt att fastna för serier men hur bra är inte SoA? Jag döör.
Har tillbringat måånga timmar med Aggelito som också blivit lite småfrälst av serien. Avslutade säsong 1 igårkväll så nu får vi helt enkelt komma över säsong 2 och se hur det går för Clay och Tig, Undrar om de kommer erkänna att det var de som sköt Donna eller om de kommer skylla på niners, skyller de på niners kommer det ju garanterat startas ett gängkrig utan dess like.
 
 
Jax har ju fattat misstankar och förstår att Clay och Tig har något med saken att göra. Han är inte dum den där snyggingen. Hur kommer Samcrow reagera på allt om de får veta? Haha jag får rysningar bara jag tänker på hur det kommer sluta med den här saken, och hur blir det med brudarna? Kommer han välja Wendy eller Tara? Åh herregud, måste se säsong 2 snart!
 
 
Jax passade inte så jävla bra i långt skägg... usch.
 
Snygg kille, yeah

AJ säger:

Trodde det skulle vara en bild på mig över texten "snygg kille, yeah" ;)

Svar: Du tigger om det ;)
Marika

2012-10-22 @ 12:26:32










Trackback
RSS 2.0