Helgen

 
God eftermiddag!
Har inte bloggat något i helgen eftersom det har varit så gott som fullt upp.
I fredags så tränade jag först och var riktigt duktig, eller nej förresten det var i torsdags jag tränade haha. I fredags gjorde jag rent lilla akvariet åt mina fina små guppys. Kom fram till att det finns 11 yngel i det karet och de har inte blivit uppätna. JUBEL!  Senare framåt kvällen blev det lite vin och umgänge med fina vänner och isäng skapligt tidigt.
 
Vaknade tidigt i lördags och vid elva åkte jag och Simon iväg till stockholm för att åka ribbåt. Hade nog kanske förväntat oss lite för mycket men det var helt okej iallafall. Efter det intog vi varsin burgare på burgerking och sen strosade vi runt och kikade lite. Knallade över mot kungsholmen och promenerade på okänd mark innan vi tog tåget hem till lilla onebuying igen. Låg och pratade en stund och vi båda somnade, sen in i duschen och packa ihop  sig för lan. Oj vad osugen jag var men det var faktiskt riktigt roligt måste jag säga, trots att jag var rikskass. Kom hem vid fyra tiden imorse så idag är jag lite mör.
 
Bilder från igår!
 
 
Simon kan det där med att förstöra bilder ;)
 
Där blåste håret till en mustash och det är simons finger som syns i mitt hår, ett försök att förstöra bilden ;P
 
 
 
 
 











Trackback
RSS 2.0