Mina finaste vänner

 
Måste bara få skriva ett inlägg till mina sjukt fantastiska vänner. Jag trodde inte att människor som ni fanns, jag kan inte säga mer än så. Jag önskar jag kunde säga eller visa det på något sätt som verkligen beskriver den tacksamhet jag känner mot er men jag kan inte.
 
Sen ett extra stort speciellt tack till Simon och Sofie som fått ta de mesta med mina dalar och som har varit helt otroliga. Tack för att ni verkligen försöker förstå mig trots att jag inte kan svara på era frågor alla gånger, tack för att ni är med mig så länge som jag behöver och tack Simon för att du låter mig sova kvar hos dig så mycket när jag inte vill vara ensam och tack för att DU frågar och verkligen finns där. Det är obeskrivligt.
 
Ni är alla obeskrivliga, alla borde få ha vänner som ni.
 
Världens bästa G7 och Matilda <3
 


 
 
 
 
 
 
1 av 7 blev riktigt bra på den här bilden.... bra jobbat :D
 











Trackback
RSS 2.0