Plotter

 
Ser att jag har några besökare som kikar in varje dag trots att jag inte bloggar något direkt. Men känner att jag kan börja lite smått igen, det värsta börjar lägga sig känns det som även fast jag kan dras ner i svackor så får jag så fantastiskt stöd av mina underbara vänner, ska göra ett separat inlägg till dem lite senare.
 
Idag ska jag till bålsta och boka tid för ny tatuering, bild kommer upp när den är gjort och klar. Simon följer med som sällskap, har inte fått klarhet i om han ska boka tid han också eller om han bara ska med som sällskap. Han har pratat om en tatuering så länge som jag har känt honom men vi får väl se :)
 
Vägde mig här om dagen och vågen stod på 71 kg, så jävla lycklig tjej. Kan gå ut med att jag vägde omkring 80 kg i påskas och det är inte helt okej. Det syntes kanske inte så mycket på mig men från 80 kg ner till 71 på några månader känns helt sjukt. Nu har jag bara 5 kg kvar till min målvikt 66 kg.











Trackback
RSS 2.0