Drömma går ju

 
Här ligger jag i sängen och är småtjurig för att jag inte kommer komma iväg i sommar, jo Norge ska jag ju till som alltid! Men jag vill åka bort en vecka eller ett par dagar med mina kompisar. Helst av allt vill jag till öregrund/gräsö eller östhammar. Hargshamn var rätt svårt att hitta okej stugor i. Men anledningen till att jag vill just dit är att jag tillbringade mina sommrar i de trakterna när jag var liten. 
 
Det var rätt dumt att hettsa upp sig över det för jag insåg precis att jag kommer inte komma iväg i år heller. Får väl nöja mig med en dagsutflykt men jag skulle så sjukt gärna vilja åka dit ett par dagar, jag har ju velat åka i flera år... Se om somrarna är detsamma nu som de var när jag var liten. 
 
ASCH, nu är jag grinig! godnatt











Trackback
RSS 2.0