Snyggast på stan

 
Idag har jag fått umgås med min fina vän Moa! Hon har varit i Australien i typ ett år och innan dess sågs vi alldeles för sällan, men nu har vi pratat och pratat och skrattat och fjantat oss hela eftermiddagen och vi har bestämt att vi måste ses lite oftare än vad vi gjort. Vi bor ju trots allt ändå ganska så nära varandra. 
 
Kikade in hos Agge på Ignition (gud hoppas jag stavade rätt där, annars får jag stryk) och han gav oss en exklusiv rundvandring och så rättade han till mina kläder, japp tur att man har honom. Sen tankade vi cycklarna vid farliga hörnan och så begav vi oss hemåt igen. Jag skulle åkt till amanda men närå, hon skulle äta middag den lurifaxen. 
 
Jag idag... haha... rim... humor.......kul -.-
 
Det här däremot.. HUMOR :D 
 
 











Trackback
RSS 2.0