Hej hej på dig min bror

 
Idag har det känts som fredag, en hemsk känsla då man måste jobba en dag till innan man får ta helg! Ska ladda ner några nya dokumentärer som jag kan fördriva tiden med imorgon medan jag plockar och har mig! Idag var jag lite av en terminatior fram till lunch, blev en low calorie shake och en banan.... sen var det slowminatior så det stod härliga till innan jag insåg vid fikat att det bara var två timmar kvar och då jäklar brann det i knutarna på en! 
 
Varit iväg och firat mosters sambo såhär på kvällskvisten, hälften melon och vindruvor och hälften godsaker... bra jobbat för att vara jag! Nu har jag precis satt mig efter att ha stått och kokat ihop matlådor och tagit ett bad. MULTITASKING! hade varit kul men badade först och lagade mat sen. 
 
 
 
På lördag äre fest! Det gillar vi
 











Trackback
RSS 2.0