Lame lista på en tisdag

 
 
Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Förmodligen som någon slags grottmänniska, ganska ovacker

Vad ska man göra för att få dig irriterad? Vara i trafiken samtidigt som mig, retas när jag är på dåligt humör... listan kan göras lååånh

Vad är meningen med livet? Meningen med livet är väl att man själv ska skaffa sig en mening med livet?

Har du några komplex? Har väl alla vandrande varelser på två ben med kläder, mer eller mindre?

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv? Mina ögonfransar, långa och självböjda. Påpekas glatt när tjejkompisarna står med diverse verktyg i hopp om att få böjda fransar

 

 
 

Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med? Inget jag har reflekterat speciellt mycket över

Skulle du kunna plastikoperera dig? Jaa, nån liten justering här och var kanske... eller kanske inte? eller?

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? Jag har nog aldrig varit olyckligt kär faktiskt. 

När kysste du någon senast? Igår morse

Vilken låt går på repeat hos dig? Just nu? We are young, 3OH!3

Vilken färg har dina naglar just nu? Rööda

Vem är din kändiscrush? LÄTT Juice i Sons of Anarchy, men det måste vara Juice

Favorittid på dagen? Morgonen tror jag nästan, när jag är ledig

Har du blivit jagad utav polisen? Nej minsann, grym som man är

Är du singel nu? Nej

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Skulle nog vilja kalla mitt förhållande seriöst

Vem av dina vänner vet mest om dig? Amanda och Danne

Vilken är din riktiga hårfärg?  Sådär härligt bajsbrunt

 

Brukar du komma i tid? Nej, jag är alltid för tidig 

När gjorde du senast något riktigt dumt? Vad klassas som dumt?

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hon som spelar Robin i How I met your Mother

Vad faller du för hos det andra könet? Personligheten












Trackback
RSS 2.0