Ledig dag, men ingen latsida här inte

 
Jag har ju faktiskt latat mig hela morgonen! Men nu är det dags att ta tag i lite saker och göra lite nytta här i världen.
 
- Ringa kommunalsakassa och gå ur den
- Städa lägenheten
- Tvätta
- Springa/PW 
 
Eftersom jag bara har i princip två veckor på mig nu innan tjejmilen drar igång (kommer aldrig någonsin klara att springa en hel mil dock) så är det stenhårda två veckor som gäller med så gott som all fokus på min rätt usla kondis. En smula ångest att jag lät tröttheten bestämma under veckorna jag jobbade. 
Från och med nu är det ingen trötthet som bestämmer! Trött eller ej, jag ska ut och röra på mig om så bara blir en kilometer för en kilometer är bättre än ingen kilometer. 
 
Dessutom byter jag nu ut mina måltider mot shakes (behöver bli ännu lite lättare) förutom när jag jobbar, då får jag pedagogiskt äta den mat som serveras, kanske lite mer grönsaker och lite mindre mat! Och träning minst fyra dagar i veckan! 
 
Det här klarar jag
 
 
Fick nya fina träningskläder av Sofie i födelsedags present, och det är som folk säger! Det är roligare att träna i snygga träningskläder. Återigen så är jag överbevisad! 











Trackback
RSS 2.0