Men hej hej

 
Vaknade med världens bästa humör idag! Ställde mig på vågen och den visade ännu mindre än igår, kilona bara rasar av mig och det tackar jag Allévo för! Har setat och skrivt ned vad som behöver handlas till mina tårtor till fredag och mailat runt och försökt ringa, efter ett avbrott och sen aslång telefonkö gav jag upp och skickade ett mail. 
 
Ska alldeles snart iväg till jobbet! Så jag hinner inte skriva mer nu, återkommer kanske senare ikväll ;) 
 
Adjö
 
Jag och mannen i mitt liv <3
 
 
Elin kör med gymnastik undervisning på fest!
 
 
Fått hem fiskarna till pappa <3 nytt och fint i också 
 
 
Kvällsdopp vid mitt och hjärtats smultronställe! 
 
 
Justja, jag har ju klippt lugg, dock en kort snelugg! Men det är så jag vill ha det och tackar virveln i pannan för det också! 
 











Trackback
RSS 2.0