23.09

 
Jisses! Har knappt bloggat på hela veckan! SKÄMS PÅ MIG!
Ja vad har jag gjort då som är så viktigt att bloggen får stå åt sidan? Hmm, i tisdags umgicks jag med Willie och Jovana.. Han lyckades med det omöjliga, att laga hennes taklampa! Vi jublade och fikade på fanta och dammsugare efterråt och pratade en massa! Jag har umgåts med min fina pojkvän. Faktum är att vi har umgåts 24/7 sen i torsdags haha.
 
Har under de dagarna hunnit med middag med min familj några gånger xD, jag visade mina matlagningskunskaper och bjöd på finlunch a'la marika i fredags. Middag hos hans föräldrar på kvällen med rödvin och grejer! Han har nog den härligaste familjen jag träffat på länge (utöver min egen) Snacka om att man känner sig välkommen när man kommer dit! Kollade på film på kvällen också, lawless (se den) och i lördags tog vi en långpromenad med hans hund, sen åkte vi tillbaka in till stan! Amanda och Patrik bjöd på middag (hur gott??) sen kollade vi på Django och åt massa chips och godis. 
 
Idag har vi mest bara jäst i sängen och kollat greys, eller inte! Det är så våra dagar brukar se ut haha. Vi umgicks med pappa ett tag på dagen, fikade och var hem till honom en stund! Sen insåg jag det!!

IMORGON KOMMER SOFIE!! hur kunde jag ta så fel?! fick för mig att det var den 28e hon skulle komma. Så vara bara att sätta på en film till Danne och så sätta igång att städa, men nu är det städat och bäddat åt henne :D 
 
 











Trackback
RSS 2.0