Alla hjärtans dag

 
Inte för att det är världens mest speciella dag! Men den dagen får iallafall ett alldeles eget inlägg av mig i år!
 
Dan kom vid ett tiden på dagen med världens finaste rosbukett, jag dog en smula inombords eftersom rosor är min absoluta favoritblomma what so ever! Han fick min present och blev supeglad (pjuh) Vi låg och kollade på tv och hade det allmänt mysigt, så gott som hela dagen faktiskt haha. Sen där framåt mitt i natten kom vi på att vi ville göra något annat! Så vi tog en promenad, en kort tänkte jag. Men vi var ute nästan två timmar. 
 
När vi kom ner till idrottsfältet bakom idrottshuset så kom vi på den briljanta idéen att göra snögubbar, som vi placerade så fint mitt i spåret som någon plogat upp. Hähä busigt! Promenaden bjöd även på många kastade snöbollar med den andre personen som måltavla. Imponerades av min pricksäkerhet!
 
Har jag nämnt att jag är världens lyckligaste tjej? :) 
 











Trackback
RSS 2.0