Fotbloo

 
Boh! 
Sitter i sängen och väntar mest på att klockan ska bli halv åtta så jag kan börja röra mig neråt stan! Ska möta upp Widman och Jovana (kanske) och August (kanske) utanför All in och kolla fotboll. Nu undrar ni säkert vad som flugit i mig! Marika kollar frivilligt på fotboll, tja nån skruv har väl lossnat i skallen på mig! Men trevligt ska det bli iallafall. 
 
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket! Tvättat lite och så men inget märkvärdigt. Imorgon är det jobb som gäller! Hoppas kunna få mitt schema den här veckan annars så tänker jag röra mig vidare i arbetslivet för såhär tänker jag bara inte ha det! Jag får inget schema, får veta sent kvällen innan om och när jag ska jobba så jag kan ju inte planera in att vicka på dagis eller något annat eftersom jag inte vet hur jag jobbar alls. USCHA MIG 
 
Juste! Har provar blixten idag som jag fick i julklapp :) Funkar prima ballerina. 











Trackback
RSS 2.0