Helg

 
Hallå! Varit upptagen bokstavligen hela helgen! I fredags var jag ute med Jovana, Bella och Mattias på All In. Hade huur kul som helst och kvällen avslutades med dance battle, i ena ringhörnan hittade vi Fanny, Jovanas syster. Så sjukt jäkla bra. Sov hemma hos Jovana, tre pers i en 120 säng... gick rätt bra tills Jovana ska upp och halkar på golvet och sätter sig på mig. 
 
 
 
Vid tolv igår hämtade Dan upp mig och Mattias och körde hem oss. Kvällen tillbringade jag med Dan, Mamma och hennes två kompisar! Jag är föralltid dumstämplad där nu! 
 
Idag, sängläge hela dagen! Slumrade till igen på eftermiddagen, Dans fel! Han har hittat ett sätt som får mig att somna på två sekunder, pilla lite i håret och jag snarkar direkt! Bakade scones till frukost och hela baletten. Bra flickvän idag!
 
 











Trackback
RSS 2.0