Mitt i natten

 
Hallå!
Idag har jag varit ner till farmor och farfar en stund och fikat och pratat. Berättade att jag fick kontakt med hennes mamma igår på seansen och så åt vi semla. Snäll som jag är så köpte jag med det dit. 
Efter det så blev det middag på Karavan med pappa, hur mysigt som helst! Upprepade min spirituella upplevelse för honom och så pratade vi om massa andra saker! Kvällen har jag tillbringat med min favoritkille, tvmys på högsta nivå och jag var en aning hyper... för hyper för mitt eget bästa! Sen pang tjoff så hade jag ont i lungor och luftrör och hostade som en gris, har fortfarande ont och hostar så bannlyser mig själv till soffan så mamma får sova! 
 
Jag känner mig som bästa dottern ever! Men nu ska jag ta mitt pick och pack och röra mig neråt!
Sov gott! 











Trackback
RSS 2.0