Vart tappade jag bort motivationen?

 
Jag tänkte ta mig ner till gymmet idag, inte varit där på evigheter. Men jag har fan ingen motivation alls att ta mig ner, jag orkar helt enkelt inte. Är helt mentalt slut efter allt som sker runt omkring, jag kan berätta om det när allt lagt sig lite! Min familj och mina närmsta vänner vet vad det handlar om och alla stöttar och pushar mig. Men att gå ut med det offentligt är nog inte det smartaste att göra i det här läget! 
 
Men jag VILL VILL VILL komma igång igen, men jag orkar bara inte. Kanske ska tvinga mig ner en sväng iallafall och se om motivationen kommer, annars får jag väl traska på bandet och blänga på alla de som faktiskt är duktiga och orkar. Eller ska jag köpa de där jeansen som är en storlek för liten och ge mig fan på att komma i dem?
 
En liiiten liiiten morot iallafall.











Trackback
RSS 2.0