.

 
Åh jisses, varför är jag så trött men  ändå inte kan sova? Istället ligge jag och fjantar mig på facebook med En Oskar och Jovana. Eller det är nog mest Oskar och jag som fjantar oss, är så övertrött att Hillevies tubsockor är hysteriskt roligt haha. 
 
Har tillbringat min kväll med fina Jovana, avslutade på donken. Hej goddag tjockisar, En Oskar anslöst sig sedan och vi började smida planer för sommaren. Storslagna planer så håll i er! Mycket händer på donken en tisdagsnatt har vi också kunnat konstatera. Bland annat:
- En full finne som tog en taxi till donken utan att köpa något och han gick sedan vidare (?) 
- En familj som glömmer en familjemedlem i bilen, denne sitter och knackar på rutan. (ingen i den familjen bör ju köra bil mer inatt)
 
 
Allt kan hända på donken i Enköping nattetid, lär er det! 
 











Trackback
RSS 2.0