Happy face

 
Hallå där!
I ett försök att se representabel ut bröt jag ut i skrattanfall, idag är det helt enkelt inte min dag! Ser ut som sju svåra år och lider en smula med kunderna som ska stå ut med min festliga nuna idag. Ännu mer lider jag med chefen och min andra arbetskamrat... jag tror de kommer skratta åt mig! Har en känsla av det. 
 
Jag skrattar åt mig själv iallafall, alltid tur att man kan roa någon! Nu måste jag strax vandra till jobbet. Ska göra ett tidsinställt inlägg ? Asch nej, ni får ju inte bli bortskämda! Kommer förmodligen skriva lite ikväll om jag har tid. 
Är ju en viss person som envisas med att ta upp min tid, fast jag har ju inget alls emot det! Mohahaha. 
Nämnde jag att jag är en väldigt glad Marika idag? Oh yes, livet rullar på som det ska! Älskart. 
 











Trackback
RSS 2.0