Here I am

 
Pappa sa igår att jag låter mycket gladare nu! Jag låter inte bara gladare, jag ÄR mycket gladare. Inte haft en dålig dag på flera dagar. Beror nog på att mitt liv börjar ordna upp sig med jobb och sådant, samt speciellt en person som verkligen får mig att skratta och tack vare att vi pratar nästan konstant så har jag inte tid att tänka på det som gör att jag mår dåligt. Kom från ingenstans och förändrade mitt mående på en gång.
 
Rätt sjukt egentligen, den personen måste vara riktigt speciell och jag är så glad över att jag får lära känna hen. När jag tänker efter så har jag tillbringat helgen, okej inte hela men fredag kväll fram till halv fyra på morgonen och i lördags kväll lite och så igår på dagen med denna speciella person. 
 
Lite info update sådär. Känns som en ny Marika är på väg att växa fram, kommer aldrig helt bli den jag var men jag ska bli en bättre Marika och jag klarar det. Jag har världens bästa stöd från världens bästa vänner. 
 
 
 











Trackback
RSS 2.0