Nyår

 
Här sitter jag med ett stort leende på läpparna. Lämnar 2012 bakom mig och ser fram emot 2013 som ska bli det bästa året i mitt liv. Tackade av året med middag hemma hos Teresa med ett riktigt trevligt sällskap, kvällen bjöd på knytkalas i form av tre rätters middag. 
 
Förrätt: Minipajer med ricottaost, pinjenötter, basilika, spenat och soltorkade tomater och Quesedillas med kyckling, ruccolasallad, mozarella och jalapenos. (amanda och jag som fixade det)
 
Varmrätt: Fläskytterfilé och hemmagjord potatisgratäng (Lena och Marcus, Matilda och Jovana)
 
Efterrätt: Brownie med hallon och champagne sorbet och macarons. (carolina) 
 
Hur jäkla gott som helst, lektes en lek eller två och sen knallade vi ner till Sandra på korsängen och där skålade vi på tolvslaget och hade pusskalas sen vandrade vi in och festade, jag och Jovana kom hem mellan fem och halv sex imorse och stupade i säng. 
 
 
 
 
Idag vaknade jag ganska brutalt av att mina störda grannar hade riggat upp sin ljudanläggning mot vårat hus och drar igång dunka dunka på HÖGSTA VOLYM och vrider upp basen på MAX, enbart för att mamma hade nyårsfest. De kom ju inte ens in och bad dem sänka. Äckliga människor
 











Trackback
RSS 2.0