Onsdag

 
Sådär, nyss hemkommen efter en heldag borta! Ska faktiskt aldeles snart iväg igen. Är trött idag och trots att jag skrattat så tårarna sprutat  så känns det mest ytligt. Både igår och idag har varit halvkassa dagar, en del av mig vill ta upp samtalen igen medan den andra delen vill klara det här själv. 
 
Jag ska klarra det själv! 
 
Möblerade om mitt rum igår och storstädade det också! fortfarande lite småplock kvar att göra men vem bryr sig? Har tänt mina ljus från IKEA som luktar brända mandlar, luktar verkligen hur gott som helst! Och så har jag fått mitt element fixat  så numer har jag ett normalvarmt sovrum och inte så gott som minusgrader! 
 
Nej nu måste jag röra mig vidare igen, delar med mig av lite bilder senare ikväll också! Det blir väl bra, hoppas jag kommer ihåg det bara! 
 
Imorse tog det lång tid att komma upp ur sängen, tur att jag ställde larmet så jag hade tid att ligga och dra mig
 
Myskväll Deuluxe igår! Satsar på detsamma senare ikväll :) 
Sån hemmamysing jag har blivit! 











Trackback
RSS 2.0