15.56

 
Vilken underbar helg jag har haft! 
I fredags fick vi sluta tidigare så min älskling kom och hämtade mig efter att jag duschat och gjort mig i ordning! Åkte ut dit och åt kalasgod mat, satt och pratade på deras veranda tills det blev kallt och sen så begav vi oss in för att se lite på serie, igår så tog vi  en vända in till stan! Hälsade på farmor och farfar och lite sånt innan vi åkte ut till Koffsan med Moa och Sandra, nästa vecka planerar vi en tur till kalkstensbrottet om vädret tillåter! 
 
Då tar jag med mig kameran dit så får ni se hur fint det är där! Lovar! 
 
Sen handlade vi och åkte hem till älsklingen igen och gjorde tacos och spelade schack, bestämde oss för ett kvällsdopp men fysatan så kallt! Jag bangade och vi åkte hem igen. 
 
Haft en underbar helg med min underbara karl <3
 
 











Trackback
RSS 2.0