Helg

 
Vilken fantastisk helg jag har haft! I fredags umgicks jag med Aggelito och vi gjorde vår berömda sallad, nyttigt och bra! Med varsitt vitlöksbröd till, inte riktigt lika nyttigt och bra men desto godare, avslutade kvällen med chips, till maten så såg vi ju självklart på Sons of Anarchy, vi började på säsong 5 och jag grät som ett barn. Vi såg fyra avsnitt och fytusan...
 
Min kärlek kom förbi en stund och pussades lite, med mig då... men vet i och för sig inte vad gossarna höll på med under min toalettpaus! Det jag inte vet lider jag inte av ;) 
 
Wictor kikade förbi senare och när Agge drog iväg till jobbet så gick vi en promenad och tog igen massa nya och gamla nyheter! Hade riktigt trevligt där mitt i natten på en trappa i stadens centrum, livsnjutare som man är! 
 
-----
Igår åkte jag ut till min kärlek på landet, kom fram vid halv ett snåret och framåt kvällen blev det gomiddag (som alltid när man äter där) och film, filmen sög! Idag började jag dagen med en 7.5 km promenad med världens bästa promenadkompis Sofie! När vi kom tillbaka hade min kärlek lagat lunch som stod klar på spisen när vi kom tillbaka! Sen har vi legat ute i solen och dränkt hundens leksaker i vatten! Mycket smart idé av mig då jag tyckte hon drack för lite vatten i värmen! Jag är SMART!! 

Vi drog iväg och badade lite också, svinkallt! Doppade inte huvudet. Kom tillbaka och serverades grillat med grönsaker, LCHF style! Svingott med hemmagjord guccamåle som jag kallar det! mmmh. Sen bar det av hemåt! På vägen hade jag sällskap av en saknad vän i luren, dags att börja planera en resa till gotland snart tro! 
 
 











Trackback
RSS 2.0