Hey you

 
Om jag är stolt över mig själv! Klarade att springe dubbelt så långt som i onsdags, springer inte långt alls men jag är på väg! Känner lite i knäna så tror jag behöver slanka ner mig lite och bli lite lättare. Så har beställt hem lite Allévo produkter som shakes och bars! Eftersom de har REA nu så blev det inte alls dyrt. 7 varor för 341 kr, då är ett paket med 14 påsar low calorie, ett paket med 10 påsar high protein och bars! Jag är nöjd med mitt köp och ser fram emot att börja.
 
Det som är det typiskt för mig är att är jag kommer igång så kör jag utav bara tusan nån vecka eller två sen bara dör det ut och jag slackar ihop! nu ska jag försöka hålla mig igång och verkligen röra på mig. Måste komma igång ordentligt med springningen också då jag ska springa tjejmilen den 7 september. 
 
 
 
Dessutom sprang jag bara på asfalt idag (ja bilden visar inte asfalt men där gick jag sista biten för att varva ner en smula) och jag kände inget alls i mina benhinnor











Trackback
RSS 2.0