Invigning av ny klänning

 
Helgen börjar snart lida mot sitt slut! nu undrar ni vad jag har roat mig med! Eftersom jag är generös idag så tänkte jag att jag kan ju faktiskt dela med mig av min helg! Snällt va? 
 
I fredags efter jobbet så plockade min älskling upp mig och vi åkte ut till Victor på landet och grillade, drack vin och trevlig gäst som man är så slocknade jag rätt tidigt i soffan! I lördags så kördes jag in till stan i gen på morgonkvisten då Danne hade bättre saker för sig än att umgås med mig, men jag deppade inte över det heller. Gick på loppis och åt golunch med Madde och sen gick vi för att hitta en klänning till henne men på plats så hittade jag en klänning till mig och hon svor lite lätt över den hon provade. 
 
 
Klänningen invigdes igår, var bjuden på galej hos Victors föräldrar! Hade en riktigt trevlig kväll och jag åt vildsvin för första gången, kände mig som Obelix! Serverades alltså grymt goda vildsvinsburgare och trevligt sällskap. Även en femkamp som mitt lag kammade hem, hur awsome var vi inte? 











Trackback
RSS 2.0